PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

29 November 2011

VUK STEFANOVIC KARADZIC 1987 Erotske narodne pesme


EROTSKE NARODNE PESME što da ne?

Vuk St. Karadžić sakupljao je svakakve narodne pesme pa se našlo mesta i za posebnu poeziju koja vrvi od ku...a, pi...a, du...a i sličnih delova tela i organa kao i njihovih osobina. Ovako nešto do sada nije bilo na JUGOZVUKU i može se reći da je jedan od najautentičnijih zvukova svih nekadašnjih JUGOSLAVIJA.




Pogledajmo jednu od pesama iz ove "posebne" kolekcije narodnog stvaralaštva u Srba.

Više ga nije volja


U đevojke crne oči,
A u mene ne;
Mnogo sam ih celivao,
Već me volja ne.

U đevojke b'jelo lice,
A u mene ne;
Mnogo sam ga obljubio,
Već me volja ne.

U đevojke b'jelo grlo,
A u mene ne;
Mnogo sam ga milovao,
Već me volja ne.

U đevojke b'jele dojke,
A u mene ne;
Mnogo sam ih ugrizao,
Već me volja ne.

U đevojke b'jeli pupak,
A u mene ne;
Mnogo sam ga potrljao,
Već me volja ne.

U đevojke b'jele noge,
A u mene ne;
Mnogo sam ih nadizao,
Već me volja ne.

U đevojke crna pička,
A u mene ne;
Mnogo sam je nabadao,
Već me volja ne.

2 comments:

komit said...

Meni se cini da ovo nije u redu. Naime audio fajl nije sa ove LP "Erotske narodne pjesme", nego sa LP "Crven ban" - audio izdanje, osim ako nije spisak pjesama na zadnjoj strani LP dat bez veze, samo da bi se sakrio pravi sadrzaj, u sto sumnjam. Na Internetu se moze na puno mjesta naci "Crven ban", ali niko nema omotnicu LP ili kasete, a izdavac je isto Jugoton.

haralampije said...

E, pravi jebački post, svaka čast...