NACRTNA GEOMETRIJA

21 October 2009

MARA DJORDJEVIC Kolekcija gosn LJupceta



Znacajne stranice u istoriji pevanja na Radio Beogradu, kao i u istoriji narodne muzike uopšte, velikim slovima ispisala je Mara Ðordevic. Rodjena je 31. januara 1916. godine u Odabeštu (Rumunija), gde su joj roditelji bili na privremenom radu. Vise informacija >>>>>>

MARA DJORDJEVIC - Pesme sa Kosova i Metohije

Mara Djordjevic - Ajde Jano kolo da igramo
Mara Djordjevic - Beli lice prizrenka devojka
Mara Djordjevic - Bosioce moj zeleni
Mara Djordjevic - Caglavcanke sve devojke
Mara Djordjevic - Dva bilbila svu noc prepevala
Mara Djordjevic - Goranine, cafanine
Mara Djordjevic - Gusta mi magla padnala
Mara Djordjevic - Karanfil se na put sprema
Mara Djordjevic - Karanfile, cvece moje
Mara Djordjevic - Mori Ano Zafirova
Mara Djordjevic - Oj devojko, duso moja
Mara Djordjevic - Oj golube, moj golube
Mara Djordjevic - Preletese ptice lastavice
Mara Djordjevic - Srce mi boluje
Mara Djordjevic - Tamna noci, tamna li si
Mara Djordjevic - Ustaj Kato, ustaj zlato
Mara Djordjevic - Vetar duse a katmer mirise
Mara Djordjevic - Zapevala sojka ptica

Pesme sa Kosmeta


Mara Djordjevic - Aj, konja spremam, konj dorija
Mara Djordjevic - Jecam znjela kosovka devojka
Mara Djordjevic - Od pole idat sejmeni
Mara Djordjevic - Djorusice, crno oko

Bonus

No comments: