NACRTNA GEOMETRIJA

31 August 2009

190 pesama IVE ROBICA


REMEK DELO najvećeg donatora ovog bloga TEACHERA kolekcija 190 pesama našeg najvećeg jugoslovenskog pevača šlagera ikad rodjenog IVE ROBIĆA. Kolekciju je složio i doterao po azbučnom redu (nema sbih godišta pesama) i prebacio samo zava ovde na JUGOZVUK. HVALA TEACHER!

Ivo Robic1
Ivo Robic - Adios amigo, 1964
Ivo Robic - Adios, Mariquita Linda
Ivo Robic - Adrijana
Ivo Robic - Aj, aj, Paloma (Ay, ay, Paloma), 1959
Ivo Robic - Ako neces da te ljubim
Ivo Robic - Amor i psiha, 1944
Ivo Robic - Anytime
Ivo Robic - Bahia
Ivo Robic - Bijela ruza
Ivo Robic - Bregovi su ostali za nama
Ivo Robic - Budi Mirno Srce Moje
Ivo Robic - Casetta in Canada
Ivo Robic - Cemu ti
Ivo Robic - Charmaine
Ivo Robic - Ching, ching,ching, 1964
Ivo Robic - Ci - baba
Ivo Robic - Cuj mi glas
Ivo Robic - Da Li Ti Pamtis

Ivo Robic2
Ivo Robic - Daj, otpri oblocec, 1970
Ivo Robic - Dankeschoen
Ivo Robic - Die Welt War Sch”n, 1967
Ivo Robic - Dobro Ti Jutro
Ivo Robic - Domino
Ivo Robic - Don't let the stars get in your eyes
Ivo Robic - Ein ganzes Leben lang
Ivo Robic - Gitare
Ivo Robic - Golubovi 1
Ivo Robic - Golubovi 2, 1964
Ivo Robic - Gondolijer (Gondolier)
Ivo Robic - Goodnight Irene
Ivo Robic - Grade moj
Ivo Robic - Granada
Ivo Robic - Hallo, bim-bam baby
Ivo Robic - Hej, Joe
Ivo Robic - Hochzeit In Montanja, 1963
Ivo Robic - Htio bih ti reci

Ivo Robic3
Ivo Robic - I sing amore, 1962
Ivo Robic - In bahia
Ivo Robic - Ja cu doc, 1961
Ivo Robic - Ja ljubim te
Ivo Robic - Ja se oprastam cigani sa vama
Ivo Robic - Ja zelim cjelivat'
Ivo Robic - Jabuke i tresnje
Ivo Robic - Jadran u noci, 1952
Ivo Robic - Jedne Zime Na Hvaru
Ivo Robic - Jeka
Ivo Robic - Jesen na Zrinjevcu
Ivo Robic - Jesenska ruza
Ivo Robic - Jezabel
Ivo Robic - Kad laguna spava
Ivo Robic - Kad padne noc
Ivo Robic - Kad zvijezdice male
Ivo Robic - Kao Ljubav Iz Filmova
Ivo Robic - Kao prije (Come prima)

Ivo Robic4
Ivo Robic - Kap kise
Ivo Robic - Kukuruzi se njisu, 1969
Ivo Robic - La mi - aout
Ivo Robic - La Paloma 1, 1963
Ivo Robic - La Paloma 1
Ivo Robic - Let me go
Ivo Robic - Mala Baraba
Ivo Robic - Mama Juanita
Ivo Robic - Meksiko (Mexico), 1958
Ivo Robic - Mestrovicev zdenac
Ivo Robic - Mit 17 F„ngt Das Leben Erst An
Ivo Robic - Mladost i ritam
Ivo Robic - Moj rodni kraju
Ivo Robic - Moj suncani kut
Ivo Robic - Moje plavo more 1, 1963
Ivo Robic - Moje plavo more 2
Ivo Robic - Molba vjetru
Ivo Robic - Mona Liza

Ivo Robic5
Ivo Robic - More (Split '70)
Ivo Robic - More
Ivo Robic - Morgen
Ivo Robic - Muzikasi, 1966
Ivo Robic - My truly, truly fair
Ivo Robic - Na mjesecini
Ivo Robic - Na voce, na chitarra
Ivo Robic - Najljepsi san
Ivo Robic - Ne placi
Ivo Robic - Negde daleko
Ivo Robic - Nekad sam i ja volio plavo cvijece
Ivo Robic - Nemoj cekati (Zagreb '69)
Ivo Robic - Nezna pesma, 1965
Ivo Robic - O mama, o mamajo
Ivo Robic - Ocaravanje
Ivo Robic - Odavde do vjecnosti
Ivo Robic - Oho-aha
Ivo Robic - Ostani

Ivo Robic6
Ivo Robic - Pisi mi
Ivo Robic - Pjesma Dubrovniku, 1953
Ivo Robic - Pjesma Mi Je Sve
Ivo Robic - Pjesma otoka
Ivo Robic - Plave oci
Ivo Robic - Ples, pjesma, smijeh
Ivo Robic - Plovi, plovi, barko mala, 1963
Ivo Robic - Podoknica Zagrebu
Ivo Robic - Poljubi Me Kao Nekad
Ivo Robic - Pozdrav na rastanku
Ivo Robic - Promjenilo Se Sve
Ivo Robic - Prosli davni dani
Ivo Robic - Proslo Je Sve
Ivo Robic - Prva ljubav, 1958
Ivo Robic - Que sera, sera
Ivo Robic - Reci da me volis
Ivo Robic - Ritam veselja
Ivo Robic - Rodni moj kraju, 1951

Ivo Robic7
Ivo Robic - Room full of roses
Ivo Robic - Rot Ist Der Wein (La Paloma)
Ivo Robic - S magarcicem na povratku (Muli song), 1964
Ivo Robic - S pjesmom u srcu
Ivo Robic - Sa suncem u oku
Ivo Robic - Sad znanci smo samo
Ivo Robic - Samo jednom se ljubi, 1958
Ivo Robic - Samo zvijezde znaju
Ivo Robic - Sedam Dana
Ivo Robic - Sedamnaestogodisnjoj 1, 1964
Ivo Robic - Sedamnaestogodisnjoj 2
Ivo Robic - Septembar 1
Ivo Robic - Septembar 2
Ivo Robic - Serenada Marici, 1963
Ivo Robic - Serenada Opatiji, 1968
Ivo Robic - Seven lonely days
Ivo Robic - Shake, rattle and roll
Ivo Robic - Siboney

Ivo Robic8
Ivo Robic - Sjecas li se
Ivo Robic - Skokiaan
Ivo Robic - Spavaj, Marija
Ivo Robic - Srce, laku noc
Ivo Robic - Stara serenada
Ivo Robic - Stranci u noci (Stranger in the night), 1967
Ivo Robic - String along
Ivo Robic - Sucu-sucu
Ivo Robic - Sutra (Morgen)
Ivo Robic - Svijet Iza Nas, 1968
Ivo Robic - Svjetla moga grada
Ivo Robic - Ta tvoja ruka mala 1, 1955
Ivo Robic - Ta tvoja ruka mala 2, 1957
Ivo Robic - Tamo Gdje Mirise Trava
Ivo Robic - Tebi, grade moj, 1971
Ivo Robic - Tek samo ti
Ivo Robic - Tennessee waltz

Ivo Robic9
Ivo Robic - Three coins in the fountain
Ivo Robic - Ti i ja,1968
Ivo Robic - Ti ni ne slutis
Ivo Robic - Ti nikad zaboravit neces (Zagreb '74)
Ivo Robic - Tiho plove moje ceznje
Ivo Robic - Tiho, Tiho (Split '74)
Ivo Robic - U Dvoje
Ivo Robic - U noci
Ivo Robic - U tihoj noci
Ivo Robic - Uspavat' te zelim
Ivo Robic - Uvelo lisce
Ivo Robic - Uz morski zal
Ivo Robic - Vatreni poljubac
Ivo Robic - Vecer
Ivo Robic - Vrijeme njeznosti
Ivo Robic - Vuzgi, 1967
Ivo Robic - You all come

Ivo Robic10
Ivo Robic - Za tobom ceznem, 1961
Ivo Robic - Zaplesi Sa Mnom
Ivo Robic - Zarobljenik ljubavi
Ivo Robic - Zasto smo se sreli
Ivo Robic - Zbog cega te volim
Ivo Robic - Zelja
Ivo Robic - Zivot Je Show
Ivo Robic - Zivot Je Velika Rijeka
Ivo Robic - Zivot pun ruza
Ivo Robic - Znam da pripadas drugome, 1964
Ivo Robic - Zuhause, Wieder Zu Hause Sein, 1964
Ivo Robic - Zuto Lisce Ljubavi
Ivo Robic - Zvijezdana prasina
Ivo Robic & Beti Jurkovic - Autobus Calypso
Ivo Robic & Di Strojers - Golubovi
Ivo Robic & Zdenka Vuckovic - Mala djevojcica, 1958
Ivo Robic & Zdenka Vuckovic - Marice, vrati se, 1964

Ivo Robic11
Ivo Robic - Denk ich immer nur daran
Ivo Robic - Gitarren Klingen Leise.wma
Ivo Robic - Jednom ces shvatiti, 1964
Ivo Robic - Liebe die nie vergeht
Ivo Robic - Lijepa zemljo moja - 61
Ivo Robic - Majko, majcice
Ivo Robic - Metros-Croatia - 78
Ivo Robic - Primi me majko
Ivo Robic - Ribareva ceznja
Ivo Robic - The happy muleteer
Ivo Robic - U mom srcu - 61
Ivo Robic - Zbogom ostaj - 78

Dragi IVO ROBIĆU evo ovim Ti se odužujemo za sve one lepe note koje si nam otpevao svih tih godina psotojanja Jugosalvije.

No comments: