NACRTNA GEOMETRIJA

22 January 2009

VOGOSCA Festival nove narodne muzike 1988


Pa konačno sam došao do jedne kasete sa muzikom sa ovog prestižnog festivala novokomponovane narodne muzike stare nam Jugosalvije.

Priznaćet ei slika na naslovnoj strani je izvanredna. Pevači su:

Vesna Zmijanac
Nada Topčagić
Muhamed Mujkanović
Merima Njegomir
Zekerijah Džezić
Milan Babić
Snežana Djurišić
Nedeljko Bilkić
Dino Berković

Orkestar RTV Sarajevo pod upravom S Vidovića.

VOGOŠĆA 1988 samo za blogere na JUGOZVUKU

3 comments:

Filip said...

Prvo da se zahvalim za album! :)

Ali mi je takodje potrebna mala pomoc.
Prvoj pesmi kao da zvuk nije dobro normalizovan (zvuk skace s' vremena na vrema, gore-dole), pa me zanima da li znas kojim programom je to moguce ispraviti?
Probao sam sa Mp3Gain-om, ali slaba vajda.

Aktivista Neumorni said...

Druže to je greška na kaseti. Inače treba ti dobar editor. Dobar editor moze to da ispravi. Postaviću ja dobar editor na ovaj blogmislimsajt da svi pomalo možete da se bavite doterivanjem snimaka JER JA ZA TO NEMAM VREMENA.
Adobe audition 1.5

Filip said...

Ja koristim adobe audition 1.5, ali do sada ga nisam koristio za normalizaciju zvuka.
Znam da sam jednom naleteo na opciju izjednacavanja zvuka (po sistemu podizanja i spustanja kopletnog signala), ali sad ne mogu da se setim kako sam dosao do te opcije.
Klasicna opcija "normalize" u audition-u normalizuje zvuk, ali ne do te mere da on bude izjednacen tokom cele pesme.

Izguracu nekako... hvala na pomoci, svakako! :)

PS. Uvek sam se pitao da nisam mozda zastario sa audition-om 1.5, ali nisam bio zadovoljan sa verzijom 3.0