NACRTNA GEOMETRIJA

08 November 2010

OLIVER MANDIC Restlovi ponovo ovde


Zašto ovako čudan naslov? Zato što su to upravo ostaci od njegovih LP-a koji nisu ugledali dana na CD-ima, singlovi sa instrumentalima i po neka zaostala stvar na kompilacijama sa festivala MESAM. Poneki od ovih singlova danas su mislena imenica.

OLIVER MANDIĆ je psotavio velike standarde u produkciji, kompozitorstvu i pevačkom izvodjenju. Sve te visoke standarde i sam poštuje. Mislim da njegovu muziku slušaju ljudi koji slušaju i džez. Probajte!


  1. Šuma (instrumental)
  2. Sutra imam prazan stan
  3. Hoću da pamtiš (sa Dušanom Prelevićem)
  4. Fato
  5. Ne daj mu
  6. Kaje bre
  7. Sve su seke jebene
  8. Hoću da pamtiš (instrumental)
  9. Ja sam lud
  10. Probaj me
  11. Treći u krugu
  12. Moja draga voli Kurosavu
  13. Majmune
  14. Muko moja
  15. Slobodan i svoj
  16. Cvećke i zlo
OLIVER MANDIĆ

Great pop maestro here again on thi fabolous blog.

No comments: