NACRTNA GEOMETRIJA

28 August 2010

JADRANKA STOJAKOVIĆ Uživo, Beograd, 12. septembar 2008. godine, SKC


Ono što je davno obećano tu je pred vama. Ja lično sam jako želeo da odem na ovaj koncert, otišao sam ali se nisam vratio "pun utisaka" što bi rekli kritičari po novinama. Čak mislim i da nije imala neke kritike, već je dobila napaljenu publiku kojoj nije dorasla i kojoj nije uspela da udovolji.

Gospodja Stojaković je stalno svirala JAPANSKE pesme odnosno pesme nastale u Japanu na japanskom jeziku. I "one jugo" pesme je prepevavala na japanski tako da je bilo odurno na momente. Lično sam pomislio da se izgubim ali ipak, ostao sam. Ovo je deo koncerta u trajanju od 45. minuta.

Ako znate da prepoznate stvari (iako ima dosta japanskih) napišite ovde u komentarima imena pesmama. Hvala unapred.



2 comments:

Unknown said...

ti si nacionalista. jugoslovenski, ali svejedno nacionalista. ne dopuštaš ženi da svira obo što nju ispunjava, jer, hej, ženo, ti si jugoslovenka, sviraj naše! briga tebe za Jadranku kao Jadranku, samo ti je, onako jednodimenzionalno, stalo do nostalgije.

Aktivista Neumorni said...

Jok kao da bi ti kad bi išao na koncert neke eks jugoslovenske zvezde voleo da čuješ neku drugu muziku osim one na koju si navikao.

U svakom slučaju hvala za ono jugoslovenski nacionalista!

TO JE POTPUNO TAČNO!