NACRTNA GEOMETRIJA

29 September 2008

BLAGOJE KOŠANIN Kompozitor narodne muzike


Beba Selimović Sa tugom prolaze dani
Duško Kuliš Bez tebe je gorko vino
Hanka Paldum Kaži mi
Meho Puzić Ako te voli uzmi je
Muhamed Mukanović Proklet da je život. . .
Nada Obrić Zagrli me zagrli
Nedeljko Bilkić Bez ljubavi sve je pusto
Nedžad Salković Noćas nek se pjeva
Rizo Hamidović Sad me trebas
Silvana Armenulić Ostavite tugu moju
Toma Zdravković Odlazi odlazi
Zaim Imamović Zašto me ne voliš
Zorica Brunclik Cvetovi beli cvetovi plavi
Zorica Marković Čuvaj se

Kompozitor je ovo koji je komponovao veliki broj pesama za poznate festivale u Vogošći i na Ilidži. Veliki broj pevača je imao hitove sa njim a onda se povukao pojavom rata 1992 i do danas živi na Kosovu.

BLAGOJE KOŠANIN is famous serbian composer of traditional music for festivals Ilidža and Vogošća. He finished his activities in 1992 ald is living now in Kosovo, tha part of Serbia.

No comments: