NACRTNA GEOMETRIJA

14 August 2008

ASIM SARVAN Asime spasi me ponovo ovde na JUGOZVUKU


Vidim da ovde dolaze zaljubljenici u akustiku pa evo još jednog akustičarskog albuma z anjih a i za sve ostale.
Mislim da je Asim kao predstavnik beogradske akustičarske škole i član najprestižnijeg akustičarskog benda Jugoslavije S VRMENA NA VREME, ima šta da kaže. Nedavno sam ga gledao na emisiji TV Vojvodine (2008) gde priča o svom životu i deluje jako skroman i povučen a za mene ostaje veliki akustičarski genije stare nam Juge.

Naravno na albumu su svi njegovi prijatelji iz S VREMENA NA VREME i album zvuči baš kao ta grupa, mada za nijansu više vuče na pop.

Kao poklon zaljubljenicima koji ovde dolaze evo i singla koji je dodat ovde (bez omota).

Pass jugozvuk.

The great accoustic player from ex Yugoslavia, came from the grat band S VREMENA NA VREME (From Time to Time). This is his unique solo album assembled here with his only single as bonus.........

2 comments:

BrunoS said...

Asim Sarvan - Asime Spasi Me

Label: Jugodisk
Catalog#: LPD-0171
Format: Vinyl, LP, Album
Country: Yugoslavia
Released: 1984
Genre: Rock
Style: Folk Rock
Credits: Artwork By [Cover] - Jugoslav Vlahovic
Backing Band - Baklava Band
Engineer - Rade Ercegovac , Veselin Maldaner
Performer - Asim Sarvan , Laza Ristovski , Ljubomir Ninkovic
Producer - Lj. Ninkovic*
Notes: Recorded at Studio "MS", Beograd.

Pressed at Jugoton with number ULP 1429.

Tracklisting:
A1 Birtije Moje Mladosti
Lyrics - A. Sarvan* Music By, Arranged By - Lj. Ninkovic*
A2 Udri Brigu Na Veselje
Written - Lj. Ninkovic*
A3 Nema Srece Cura Svaka (Da Se Uda Za Ludaka)
Written - Lj. Ninkovic*
A4 Cekaj Dragi
Written - Lj. Ninkovic*
B1 Asime Spasi Me
Written - Sarvan*
B2 Kales Bre Ando
Arranged - Ninkovic* Written - Narodna*
B3 Jogi Madrac
Lyrics - Saravan* Music, Arranged - Ninkovic*
B4 Oprosti Mi
Lyrics, Arranged - Ninkovic* Music - Saravan*
omoti na:
h**p://www.discogs.com/Asim-Sarvan-Asime-Spasi-Me/release/1547496

Spyra said...

Ne radi link, sto i nije cudo kad se vidi kad je okacen. Ima li sanse da se opet okaci?