NACRTNA GEOMETRIJA

31 July 2008

DENIS I DENIS Ja sam lažljiva (1985) YUG


Lep album ovog čuvenog dua koji je praktično uveo elektrorok na velika vrata u tadašnju Jugoslaviju 1985. godine. Ko se ne seća spota uz ovaj album taj stvarno mora da obnovi znjanje iz rok muzike bivše nam Juge.

Čak je bilo i tračeva da su njih dvoje u vezi i tako dalje. Stvarno lep album i slušam ga i dalje.

01. ja sam lažljiva
02. voli me još ovu noć
03. gluhi telefon
04. ja sam lažljiva (verzija)
05. himna kompjutera
06. SOBA
07. NOĆ
08. MALA NOĆNA ZADOVOLJSTVA
09. VOLI ME JOŠ OVU NOĆ (VERZIJA)

Denise i Denise mnogo vam hvala za ovu lepu ploču (ups! kasetu).

Pass(word) za zaboravne je jugozvuk.

DENIS AND DENIS were among the founders of electro rock in former Jugoslavija. This is their best album of all.

No comments: