NACRTNA GEOMETRIJA

06 November 2010

Titove pesme - Pesme poznatih pevača posvećene Titu, drugi deo


Šta reći o ovoj vrsti pesama osim nešto lepo
. Naime često mi se čini da su neke od ovih pesama mnogo bolje nego druge pesme istih autora. Za neke znate ali poslušajte grupu SAN, Tešku industriju ili Suncekret.

Oliver Dragojević Tito i Prva proleterska
Oliver Dragojević Zagorje zdravo
Rale Damjanović Druže Tito mi ti se kunemo
Rani mraz Računajte na nas
Rani mraz Triput sam video Tita
REZONANSA Joža
Sabri Fejzulahu Pruga e masheallit
SAN Druže Tito ljubičice bela
Srdjan Marjanović Tvoj i moj otac
Srebrna krila Žiivi Tito
Suncokret Reč Titova
Teška industrija Pesma o Titu
Tiberiu Lapadat Titu nume de eroi
Verica Rsitevska Tito
YU GRUPA Moravo mi smo uz Tita
Zdravko Čolić Druže Tito mi ti se kunemo
Zdravko Čolić Titovim putem
ZIPP Ifjusag napja
Zlatko Pejaković Digni svoju ruku druže
Zlatko Pejaković Narodna vlada
Zlatko Pejaković Ustanak
Zvonko Špišić Popevka za Jožu

Ako treba pass jugozvuk....

No comments: