NACRTNA GEOMETRIJA

19 May 2008

DJORDJE BALAŠEVIĆ - Razne sitnice


Djordja Balaševića ne treba posebno predstavljati osim da je ova kolkecija možda malo složena od stvari koje se manje pojavljuju na NET-u. Za probirljive tu ima po neka stvar ali u svakom slučaju je kolekcija zanimljiva.

Kolekcija sadrži sledeće pesme:
  1. Treći put sam video Tita
  2. Budimpeštanski sneg
  3. Fina lagan stvar
  4. Gospodjice ala ste mi šik
  5. Hej haj baš nas briga
  6. Ja je ljubim a ona podriguje
  7. Kadinjača
  8. Kako tužnih ljubavi ima
  9. Ljubio sam snašu na salašu
  10. Marina
  11. Mojoj mami
  12. Odjava
  13. Opatica
  14. Pesma Arsenu
  15. Pesme u doba Tita (intervju)
  16. Poluuspavanka
  17. Prvi januar
  18. Slobodane (radi verzija)
  19. Srce mi je kao ratar
  20. Strašan žulj
  21. Svako vreme ima svoju boju
  22. Tajna
  23. Vojnici

No comments: