NACRTNA GEOMETRIJA

16 December 2012

NADA MAMULA - Najveća kolekcija na internetu

Nada Mamula, rodjena Vukicevic, dosla je na ovaj svet 09.01.1927. godine u Beogradu. Krstena je u maloj crkvi Svetosavskoj na Vracaru. Otac Miodrag vodi poreklo iz Aleksinca, dok je majka Smiljana iz Soko banje.

Pesmom je obelezila citavo jedno vreme, darujuci nam nesebicno sebe. Svojom nedostiznom interpretacijom budila je u nama ono najlepse osecanje, osecanje pripadnosti necemu sto je ljudsko i sto se covek zove. Jacinom svoga glasa nije pomerala planine, ali je njime pridobila bezbroj obozavalaca i postovalaca svoga rada. Duboko je ponikla u izvodjenje narodne pesme.

Udajom za Nikolu Mamulu, odlazi u Sarajevo, i tu, u srcu sevdaha, upoznaje se sa sevdalinkom. Ostalo je zabelezeno da joj je prva sevdalinka koju je zapevala, bila, "Ah, meraka u veceri rane!" Nizali su se za tim bezbrojne nezaboravne interpretacije sevdah pesme, ali i komponovanih pesama, pisanih u duhu tradicionalne narodne muzike. Nada je pevala i plenila mnoga srca, ziveci u ubedjenju da njeno iskreno i srdacno pevanje mnoge duse, zaljubljene u dobru narodnu pesmu, ucinilo srecnim. Pevala je za juce, danas, sutra...

U Nadinom izdavackom opusu nije bilo puno ploca. Dva velika samostalna albuma, nekoliko ploca izdatih u Australiji, Bugarskoj, Holandiji i Americi (na ovoj zadnjoj se nalazi interpretacija pesme "Kafu mi draga ispeci", koju je Nada prva snimila i pokazala javnosti), jedna audio kaseta, te nekoliko desetina singl ploca. To je kompletna njena diskografska zaostavstina.

Ali, zato u arhivama Radio Sarajeva, Radio Beograda, Radio Novog Sada i radio Podgorice, ostavljeno je preko dvesta njenih interpretacija nezaboravnih sevdah i pesama iz Srbije i Crne Gore, Sandzaka, Vojvodine... Snimila je za arhiv, retke pesme, koje niko do tada nije snimio ili nije uopste cuo. Rado je bila vidjen gost svuda, gde god se pojavila.

Uz Zaima Imamovica, bila je najpopularniji pevac ondasnje Jugoslavije. O njenoj popularnosti napisano je dosta. Dosegla je sam vrhunac koji jedan smrtnik moze dadosegne.

Osim izuzetnog glasa, posedovala je osecanje za prijateljstvo, druzenje sa kolegama, sa obozavaocima, ispunjavajuci joj zivot i nadahnjujuci je da peva jos bolje, jos vise. Usla je u srce mnogih, i tu zauvek ostala, svojom pesmom, svojom nedostiznom interpretacijom.

Tokom svoje karijere saradjivala je sa mnogima, pocevsi sa Vojom Trifunovicem u Radio Beogradu, velikim Vlastimirom Pavlovicem - Carevcem, (sa kojim je snimila svoju prvu plocu), da bi nastavila sa tamburasima Joze Penave i Makse Popova, sa Ismetom Alajbegovicem Serbom, sa Jovicom i Ratomirom Petkovicem, sa Radojkom i Tinetom Zivkovic, sa Ljubisom Pavkovicem, i sa jos mnogim drugim, velikim muzicarima.

Gubitak voljenog saputnika, tesko podnosi i to postaje uzrok njenog naglog povlacenja sa scene. Nakon smrti supruga odrzala je oprostajni koncert u sarajevskom "Domu mladih", pojavila se na koncertu posvecenom Jozi Penevi, otputovala na jedno gostovanje u Kanadu, i povukla se da dostojanstveno doceka odlazak sa ovog sveta. Vise nije nastupala!

Od 1995. godine, kada joj umire majka Smiljana, odbija novinare, televizijske ekipe... zivi sama, u svom stanu, i kako sama jednom rece: "Zivim od uspomena i pricam sa slikama!" To je bio zivot ispunjen pesmom, pesmi ceo posvecen.

Dana 11.10.2001. godine, zauvek je otisla "Negde u daljine". Po izricitoj zelji, sahranjena je u krugu odabranih prijatelja i rodbine, na Novom groblju u Beogradu.


Nada Mamula - A sto cemo ljubav kriti
Nada Mamula - Ah meraka u veceri rane 1, 1963
Nada Mamula - Ah meraka u veceri rane 2
Nada Mamula - Ah meraka u veceri rane 3 (uzivo)
Nada Mamula - Ah moj dilber
Nada Mamula - Aj, bistra vodo
Nada Mamula - Aj, gdje si dragi, ziva zeljo moja
Nada Mamula - Ako sam te lagala, 1979
Nada Mamula - Aksam mrace,1968.wma
Nada Mamula - Beograde grade 1 (Zarko Milanovic)
Nada Mamula - Beograde grade 2
Nada Mamula - Bere cura plav jorgovan 2
Nada Mamula - Bere cura plavi jorgovan 1,1963
Nada Mamula - Blago suncu i mjesecu 1, 1963
Nada Mamula - Blago suncu i mjesecu 2
Nada Mamula - Bol Boluje
Nada Mamula - Bolujem ti majko (Ilidza '69)
Nada Mamula - Bosa Mara Bosnu pregazila 1,1968
Nada Mamula - Bosa Mara Bosnu pregazila 2
Nada Mamula - Bosanka sam (Ilidza '73)


Nada Mamula - Bosiok se s rosom zamjerio
Nada Mamula - Bosno moja 1
Nada Mamula - Bosno moja 2 (Radojka).wma
Nada Mamula - Bosno moja 3
Nada Mamula - Bosno moja 4 (uzivo '77, ork.Serbo-Jovica)
Nada Mamula - Bosno moja 5
Nada Mamula - Bosno, zemljo moja mila 1 (uzivo sa Jovicom Petkovicem '72)
Nada Mamula - Bosno, zemljo moja mila 2
Nada Mamula - Bulbul mi poje,1963
Nada Mamula - Bulbul pjeva okolo Mostara 1 (Ork.Jovice Petkovica) 1965
Nada Mamula - Bulbul pjeva okolo Mostara 2
Nada Mamula - Cija li je ono devojka malena
Nada Mamula - Cije je ono devojce
Nada Mamula - Cudna jada od Mostara grada 1 (tamburaski orkestar)
Nada Mamula - Cudna jada od Mostara grada 2,1963
Nada Mamula - Cuj kono jaranice
Nada Mamula - Da sam sjajna mjesecina 1 (uzivo)
Nada Mamula - Da sam sjajna mjesecina 2,1968
Nada Mamula - Djevojka pita slavica.wma
Nada Mamula - Djevojka sokolu zulum ucinila 1
Nada Mamula - Djevojka sokolu zulum ucinila 2


Nada Mamula - Djevojka vice s visoka brda (Arhiva)
Nada Mamula - Draga dragom na ruci zaspala
Nada Mamula - Ej , malo ja , malo ti, 1969
Nada Mamula - Emina
Nada Mamula - Evo danas osmi dan 1
Nada Mamula - Evo danas osmi dan 2
Nada Mamula - Evo srcu mom radosti
Nada Mamula - Gde si duso, gde si rano 1 (Arhiva)
Nada Mamula - Gde si duso, gde si rano 2 (Zlatni glasovi Jugotona)
Nada Mamula - Gledaj me draga
Nada Mamula - Hajde , hajde u kolo, 1969
Nada Mamula - Herceg-Bosno,1974
Nada Mamula - Ide putem Ilija, 1979
Nada Mamula - Ismihano, duso moja
Nada Mamula - Ja ostajem sama, 1979
Nada Mamula - Ja zagrizoh zelenu jabuku
Nada Mamula - Jajce grade
Nada Mamula - Jarko sunce , pomoli se, 1969
Nada Mamula - Jecam zele Tuzlanke djevojke (Serbo)
Nada Mamula - Jesil' cuo mili rode, 1979


Nada Mamula - Jos ove noci case nam dajte
Nada Mamula - Kad ja podjoh na Bembasu
Nada Mamula - Kafu mi draga ispeci (Radojka) Balkanton.wma
Nada Mamula - Kaharli sam, vecerala nisam
Nada Mamula - Kazu mi, kazu, 1979
Nada Mamula - Kolika je duga zima bila 1
Nada Mamula - Kolika je duga zima bila 2
Nada Mamula - Kolika je Jahorina planina 1 (Serbo)
Nada Mamula - Kolika je Jahorina planina 2,1963
Nada Mamula - Kolika je u Prijedoru carsija
Nada Mamula - Koliko je Prijedor polje,1968.wma
Nada Mamula - Kraj pendzera malenoga
Nada Mamula - Kraj Vrbasa sjedi momce
Nada Mamula - Leti, leti pesmo moja mila (arhiva)
Nada Mamula - Majko ja ga volim
Nada Mamula - Mehmeda je stara majka karala
Nada Mamula - Mene majka neguje i gleda 1
Nada Mamula - Mene majka neguje i gleda 2
Nada Mamula - Mene moja zaklinjala majka 1
Nada Mamula - Mene moja zaklinjala majka 2


Nada Mamula - Moj cardace
Nada Mamula - Moj dilbere 1(duet harmonika Alajbegovic - Petkovic)
Nada Mamula - Moj dilbere 2
Nada Mamula - Moja majka stalno brine
Nada Mamula - Moscanice - (Radio Beograd) tamburaski orkestar
Nada Mamula - Moscanice vodo plemenita (Arhiva)
Nada Mamula - Moscanice vodo plemenita
Nada Mamula - Mujo djogu po mejdanu voda 1,1963
Nada Mamula - Mujo djogu po mejdanu voda 2
Nada Mamula - Mujo kuje 1 (starija)
Nada Mamula - Mujo kuje 2
Nada Mamula - Mujo kuje 3
Nada Mamula - Mujo kuje 4 (uzivo)
Nada Mamula - Na teferic posla nana
Nada Mamula - Ne asikuj Mujo
Nada Mamula - Negde u daljine (Radojka) Balkanton.wma
Nada Mamula - Negdje u daljine 1
Nada Mamula - Negdje u daljine 2
Nada Mamula - Negdje u daljine 3
Nada Mamula - Negdje u daljine 4 (trajni snimak)


Nada Mamula - Neka moja dusa vene
Nada Mamula - Nista lepse od nase seljanke, 1979
Nada Mamula - Nit ja spavam, nit ja drijemam
Nada Mamula - Niz polje idu babo Sejmeni 1
Nada Mamula - Niz polje idu babo Sejmeni 2
Nada Mamula - Oj coko crno oko (duo harm)
Nada Mamula - Oj mladosti çto prolazis.wma
Nada Mamula - Oj Mostaru moj beharu
Nada Mamula - Oj Mostaru sirok li si
Nada Mamula - Oj Safete, Sajo, Sarajlijo
Nada Mamula - Oj Vrbasu, vodo hladna 1 (uz harmoniku)
Nada Mamula - Oj Vrbasu, vodo hladna 2
Nada Mamula - Oj, Jelena, kceri moja jedna
Nada Mamula - Oj, Jelo, Jeleno
Nada Mamula - Oj, jeseni, jeseni 1
Nada Mamula - Oj, jeseni, jeseni 2
Nada Mamula - Oj, zivote pusta varko


Nada Mamula - Omer beze 1 (Darko Lukac - Harmonika)
Nada Mamula - Omer beze 2
Nada Mamula - Omer beze 3
Nada Mamula - Omer beze 4
Nada Mamula - Omer beze 5
Nada Mamula - Omer beze 6 (uzivo)
Nada Mamula - Omer momce
Nada Mamula - Ostavljena zena, 1974
Nada Mamula - Pesma harmonici
Nada Mamula - Pitaju me svi, 1979
Nada Mamula - Pjesma starom Pocitelju
Nada Mamula - Pjevaj Liko
Nada Mamula - Platno bijeli sarajka djevojka 1
Nada Mamula - Platno bijeli sarajka djevojka 2
Nada Mamula - Pluca su mi bolna
Nada Mamula - Po mjesecini kraj simsira 1
Nada Mamula - Po mjesecini kraj simsira 2
Nada Mamula - Po mjesecini kraj simsira 3
Nada Mamula - Po mojoj basti zumbuli cvjetaju
Nada Mamula - Po sokaku dragi peva
Nada Mamula - Pod prozorom cvetala mi lala, 1979


Nada Mamula - Pod Tuzlom se zeleni meraja
Nada Mamula - Pogledaj me, Anadolko
Nada Mamula - Proso dragi ovim putem, 1979
Nada Mamula - Pukni jadno srce, 1979
Nada Mamula - Put putuje Latif Aga
Nada Mamula - Rado kceri Rado
Nada Mamula - Rastanak dodje
Nada Mamula - Razbolje se srce moje 1
Nada Mamula - Razbolje se srce moje 2
Nada Mamula - Razbolje se srce moje 3
Nada Mamula - Razbolje se srce moje 4
Nada Mamula - Romanijo goro jelovita
Nada Mamula - S one strane Plive 1 (Arhiva)
Nada Mamula - S one strane Plive 2
Nada Mamula - S one strane vode Save,1963
Nada Mamula - Sa Igmana 1 (harmonika)
Nada Mamula - Sa Igmana 2
Nada Mamula - Sa Igmana 3
Nada Mamula - Sa Rudnika i Avale
Nada Mamula - Samo, samo ti 1969

Nada Mamula - Sarajevo behara ti tvoga
Nada Mamula - Sarajevo divno mjesto,1963
Nada Mamula - Sarajevo mjesto najmilije (Ilidza '73)
Nada Mamula - Sedamdeset i dva dana
Nada Mamula - Sinoc dodje tudje momce
Nada Mamula - Sinoc ja i moja kona 1
Nada Mamula - Sinoc ja i moja kona 2
Nada Mamula - Sjajni mjesec na Trebevic sjeo
Nada Mamula - Splet pesama (uzivo) 1977
Nada Mamula - Srce moje izmoreno,1963
Nada Mamula - Srce moje zna samo za tugu
Nada Mamula - Srdo moja ne srdi se na me,1963
Nada Mamula - Sta bi bila djuzel djula 1
Nada Mamula - Sta bi bila djuzel djula 2
Nada Mamula - Stade se cvijece rosom kititi
Nada Mamula - Sto te nema dragi da mi dodjes
Nada Mamula - Sunce jarko
Nada Mamula - Sunce zeze, zapara je ljuta
Nada Mamula - Suncev zracak sobu obasjao, 1979
Nada Mamula - Susreo Sam Dragu


Nada Mamula - Suton pao, mjesec obasjao
Nada Mamula - Svadila se dva sokola
Nada Mamula - Svaka majka koja cerku ima, 1969
Nada Mamula - Sve behara i sve cvjeta
Nada Mamula - Svi dilberi samo moga nema
Nada Mamula - Ti moje srce lomis, 1979
Nada Mamula - Trepetljika trepetala 1
Nada Mamula - Trepetljika trepetala 2
Nada Mamula - U djul basci kraj simsira,1963.wma
Nada Mamula - U Djul basti 1
Nada Mamula - U Djul basti 2
Nada Mamula - U Djul basti 3
Nada Mamula - U Djul basti 4
Nada Mamula - Vetar duva sa Morave.wma
Nada Mamula - Vihor ruzu niz polje tjerase
Nada Mamula - Vino piju nane
Nada Mamula - Zasto srecem oci tvoje
Nada Mamula - Zivot nije nista bez tebe
Nada Mamula - Znas Li Dragi Onu Sljivu Ranku


Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Ne secaj se mene,1967
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Ne tuguj mi, zlato moje,1967
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Odavno mi ne dolazis,1966
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Prava ljubav ne moze bez suza,1967
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Sto Si Dragi Ostavio Mene,1966
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - U prolece rano,1967
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Vec Su Prosli Nasi Dani,1966
Nada Mamula i Gvozden Radicevic - Zasto Srecem Oci Tvoje,1966,
Nada Mamula i Zaim Imamovic - Oj djevojko hercegovko
Nada Mamula i Zaim Imamovic - Oj, devojko smederevko
Nada Mamula i Zaim Imamovic - Sarajcice hajdemo
Nada Mamula i Zaim Imamovic - Smederevska jesen dodje


Pozdrav.

OVO JE NAJLEPŠI POZDRAV IKAD UPUĆEN OVOM SKROMNOM BLOGU KOJI SE HVALI DA SAKUPLJA ZVUKE JUGOSLAVIJE. HVALA TEBI TEACHER
OVO SE ZOVE SAKUPLJANJE

IZGLEDA DA OVI LINKOVI JOŠ RADE?!?!?!

No comments: