NACRTNA GEOMETRIJA

08 May 2010

KERBER za svakoga i od svakoga


KRADEMO LINKOVE ZA VAS SA DRUGIH SAJTOVA. Nemojte da se žalite ako trebaju passwordi. Tamo gde ne treba skidajte a tamo gde treba, šta ja tu mogu.

O KERBERU ne treba mnogo pričati, on je spadao u sam vrh RNR JUGOSLAVIJE i to medju desetak grupa koje su u vrhu. Odlična niška RNR grupa koja po malo dosadno tavori po kući i ništa ne radi. Pogledajte samo njihova bedna izdanja za PGP kao da su radili amateri. A i nisu se proslavili sa izdavanjem novog albuma. Sve u svemu jedna bezvezna karijera ovih dana. Mogli bi da žare i pale a oni sede kod kuće i nastupaju na vašarima ili motociklijadama. Ja se ne sećam kad su bili zadnji putu Beogradu. Na njihovom sajtu ne daju ništa da se sluša i ima malo slika za gledanje a forum je dosadan, možda najdosadniji forum na svetu.

Zato mi ovde krademo linkove i dovlačimo ih na JUGOZVUK jer KERBER treba da bude i ovde. Oduvek je i bio.

NEBO JE MALO ZA SVE

RATNE IGRE


S E O B E

121288 (uživo)

UNPLUGGED



Ja sam proverio sve linkove, izgleda da rade. Naša draga grupa KERBER ponovo ovde pred vama. UŽIVAJTE!


No comments: