NACRTNA GEOMETRIJA

20 April 2010

ANSAMBL SUMADIJA


Starije genetacije ce mozda da se sete ove vokalne grupe koja je ponekad nastupala leti na pozornicama beogradske Skadarlije i gostovala na nekoliko LP-ja u to vreme poznatih solista (Z.Milic...)...jos nisam naisao na njihov samostalni "projekat".

Ansambl Sumadija - A sto ti je mila kceri
Ansambl Sumadija - Bojarka
Ansambl Sumadija - Bolujem ja
Ansambl Sumadija - Cetir' ribe i karas
Ansambl Sumadija - Cigancica
Ansambl Sumadija - Da mi se lastom stvoriti
Ansambl Sumadija - Ja veceram, kapija se sara
Ansambl Sumadija - Jedno momce crna oka
Ansambl Sumadija - Kad je deda lumpovao
Ansambl Sumadija - Ko ti kupi srma jelek
Ansambl Sumadija - Lepu Maru majka kara
Ansambl Sumadija - Ljubicice i ja bih te brala
Ansambl Sumadija - Milic ide strancicom
Ansambl Sumadija - Moj Milane i Mala basta
Ansambl Sumadija - Na levoj strani kraj srca
Ansambl Sumadija - Oci moje

PRVI DEO

Ansambl Sumadija - Oj, Moravo
Ansambl Sumadija - Osu se nebo zvezdama
Ansambl Sumadija - Posla Rumena rano na voda
Ansambl Sumadija - Posla Vanka
Ansambl Sumadija - Ruse kose curo imas
Ansambl Sumadija - Sano duso
Ansambl Sumadija - Sto nama ljudi vele
Ansambl Sumadija - Sto se bore misli moje
Ansambl Sumadija - Tuzi goro
Ansambl Sumadija - U cvetnom vrtu
Ansambl Sumadija - Urodile jagode
Ansambl Sumadija - Urodile zute kruske
Ansambl Sumadija - Valjevska podvala
Ansambl Sumadija - Voleli se dvoje mladih
Ansambl Sumadija - Vrti, vrti kolo
Ansambl Sumadija - Zujte strune
Ansambl Sumadija - Zvone praporci

DRUGI DEO

No comments: