NACRTNA GEOMETRIJA

20 April 2016

BIJELO DUGME Sajam, 4-og februara 1989. godine, privatni snimak


НЕШТО ОПАКО ОВАКО ЗА КРАЈ НЕДЕЉЕ И МИСЛИМ ДА ТРЕБА ОВО ДА СЛУША И ГОСН МЕТАЛ ЖИГОЛО (КОД НЕКИХ НАЗВАН И РОМАНТИК ЖИГОЛО) КОЈИ ЈЕ ВЕЛИКИ ФАН ОВОГ ЗВУКА ЈУГОСЛАВИЈЕ. Не кажем да нисмо и ми остали али некако кад се подсетим свег тог доба са Бијелим Дугметом некако не могу да се отмем утиску да су УНИШТИЛИ САВ ОСТАЛИ РОК ЈУГОСЛАВИЈЕ. Тако ми делује јер су све потоње групе желеле да личе на њих. ВЕЛИКА ГЛУПОСТ! Кад ЈУГОСЛОВЕНИ виде шта доноси паре онда сви копирају свакога ко доноси паре.

Нема везе, ево у ишчекивању педера по улицама Београда пуштамо нешто што ће вас итекако разгалити јер је стари снимак, сниман је из руке од стрнаие неких мачака које се и чују на снимку како вриште и то је то. САЈАМ 1989

1. Lijepa naša (00:00)
2. Lipe cvatu (03:44)
3. Ima neka tajna veza (07:50)
4. Sanjao sam noćas da te nemam (11:14)


Ovo nam je uprili;io gosn koji voli ovu grupu a poznatiji je kao METAL ŽIGOLO mada sam ja  skloniji da ga zovem ROMANTIC ŽIGOLO. HVALA DRUGAR!


No comments: