PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI

PRODAJE SE VELIKO LEPO IMANJE U SOKOBANJI
Lepo imanje na brdu iznad SOKOBANJE na prodaju ili zamenu. Moguća gradnja ili obnova lepe stare vile. Moguć svaki dogovor.

NACRTNA GEOMETRIJA

08 March 2016

DEGENERIK se ponovo javlja i vredja ovaj blog i mene



POGLEDAJTE SAMO SA KOJOM MRŽNJOM I JEDOM SE OVAJ DEGENERIK JAVLJA OVOM BLOGU I KAVE GADOSTI PRIČA O JUGOSLAVIJI A KOPILE JE SIGURNO RODJENO OD RODITELJA KOJI SU BILI JUGOSLOVENI ALI JADNI LJUDI NISU NI ZNALI ŠTA SU NAPRAVILI  I KAKVO JE ČUDOVIŠTE TO POSTALO. Ovaj moralni bednik često dolazi ovde i piše ovakve gadosti, ime mu je alanford  i ima neki nakazni sajt

"Oh, cenjena nacikomunjaro Aktivisto, ti ne samo da verujes u to da je u nekadasnjoj morbidnoj "drzavi" SFRJ bilo moguce digitalno snimanje audio izdanja vec i dan danas verujes u sve ono sto je nekadasnji decko koji je stvarno obecavao Slobodan Milosevic mislio, govorio a iznad svega radio! Verujem da ni tebe, kao ni "razumnu" veselu udovicu Miru Markovic, nije iznenadila izdaja dojucerasnjih drugova iz SPS-a i JUL-a. Sve u svemu: Izgleda da cete ti i logika, ti i racionalnost i ti i realnost zauvek biti na suprotnim stranama. Sto se mene tice: Ti ces ZAUVEK biti na apsolutnoj negativnoj nuli. Eto, toliko... POZDRAV!"

USTVARI SVIDJA MI SE DA SAM JUGOSLOVENSKI NACIONALISTA I VOLIM ONE MOMKE I DEVOJKE SA SLIKE GORE JER JJE TO MOJE LEPO VREMME A TI KOPILE CRKNI OD JEDA

No comments: