NACRTNA GEOMETRIJA

24 September 2015

RAZNI IZVODJAČI 1975 Makedonske starogradske pjesme


OVO SAM BAŠ DAVNO SKIDAO SA PLOČE a ide tek sada? Nema to veze nego sam se onako nešto podsetio da ima toga dosta kod mene još da se postavi na ovaj blesavi blog gde ja vama nezahvalnicima postavljam tek tako muziku da slušate i imate lepu kolekciju svakojakih snimaka iz naše lepe JUGOSLAVIJE. 
Izgleda d aje ovo postalo mesto neverovatnih albuma pa i ovog gde različiti autori izvode makednosku muziku starogradskih romansi, koja je i u ovoj Socijalističkoj Republici itekako bila razvijena jer psotoji od davnina

POLITIČKI GOVOR

Ovih dana smo svedoci velikog fašizma ispoljenog od strane Grka po fejsbuku i to me jako razočarava. Ti nacistički Grci ne mogu ni jednu reč da porazgovaraju sa Makedoncima kao da to nisu ljudi. E braćo Makedonci vi ste naša braća jebeš NACISTE GRKE, oni su i imali nacističku huntu 1967-1974 pa se izgleda bagra primila na fašizam kao Hrvati, Madjari, Ukrajinci i slični nacisti.
SA OVOG MESTA OSUDJUJEM SVAKI NACIZAM IZ BILO KOG NARODA I NARODNOSTI BALKANA jer je to besmileno da običan narod mrzi drugi narod i  o tome se mora govoriti čak i po blogovima. Ostavimo političarima da se bave gadostima a mi uživajmo u muzici. AFERIM


No comments: