NACRTNA GEOMETRIJA

15 November 2011

Bisera Veletanlić - u pratnji KORNI GRUPE


Evo jedne ploče gde se priča oko grupe BMP ponavlja samo što je ovde reč o pravoj postavi KORNI GRUPE gde ponegde Kornelija Kovača zamenjuje Slobodan Marković. Dakle ovde kompletna KORNI GRUPA prati Biseru koja izvrsno zvuči a neke pesme zvuče kao da je stvarno reč samo o KORNIJEVCIMA sa Biserom kao pevačicom.

Ja sam dodao ovde još nekoliko singlova gde opet gostuju Kornijevci tako da su ovo praktično sve stvari gde Biseru prati ta grupa.

01 mesili te gladni hlebe
02 obešeni
03 još samo malo (verzija)
04 a ja te znam
05 milo moje
06 misli o tebi
07 ne traži


ALBUM

08 Ti si čovek moj
09 Ptica
10 Ručak za dvoje
11 Ipak hvala ti
12 Još samo malo
13 Tužno popodne
14 Kad nežne svirke tihi zamre ton
15 Ti nisi sam
16 Luda kuća
17 Kada budem dole
18 Noćas neizbežno

Zanimljivo da sa ovog albuma ima jedva tri - četiri stvari koje su objavljene na Biserinom trostrukom(!) CD izdanju a da ostale stvari nisu dodate.

Na nagovor jednog relativno novog posetioca ovog blesavog bloga postavljamo ovu (moju) kolekciju pesama gde Bisera peva u pratnji KORNI GRUPE još jednom sa novim linkom.

3 comments:

komit said...

Molim te obnovi link za Biseru. Negdje sam zagubio ove stvari.

Pozdrav od Komita

Unknown said...

Zdravo !
Zamolio bih da se ponovo postavi link za ovaj album, ako nije problem.
Hvala i pozdrav! ;-)
Bojan

Anonymous said...

Zdravo. Da li je moguce da se obnovi link za Biseru i KK?
Hvala puno